Thank you for calling TM (agent's name) speaking, How may I assist you?
Terima Kasih kerana menghubungi TM (nama agen) bercakap, bagaimana boleh saya bantu?
Mesti akan dgr bila call 100 untuk perkhidmatan internet.. Hehe ni smua script
Keja di call centre ni bukanlah susah cuma yg nk takut bila call high atau pun QA tap call. Yg lain bisa diatur.
Masa on duty aku buat bodo ja bila dpt customer yg maki2..ape aku pedulik..bukannya aku kenal sapa dia..so aku pun buat dek..layan dan dgr je customer marah2 ni.. kalo xcaya cuba kol marah2 pastu msti satu ayat magik akan keluar " saya faham encik" hehe.
Kalo diorg ni tau macm mana process flow mgkin diorg akan tau mcmmana satu case tu berjalan.
aku tak salahkan customer sbb diorg ada hak..customer bayar so diorg ada hak utk itu. Tp this all people must understanding our job la kan..
Apa2 yg kitorg buat aalah mengikut prosedur. Ta'kan diorg pun xoleh pikir, satu2 tempat tu msti ada peraturan sendiri.apa nk kata M.A.N.U.S.I.A
So bila kol tu.. jaga la perasaan agent2 ini. diorg hanya menjalankan tugas sahaja..kalo yg malas tu.. taktaula kan ek.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment